Summerday Sunlight


, Allmänt, Hästar | |
#1 - - Natalie:

Hej!

Ser att du äger/har ägt Summerday Sunlight.
Hon var min stora favorit på ridskolan jag gick på när jag var yngre.

Är superkul att se att hon fick det så bra! Vet inte hur många nätter jag grät när hon såldes. Såg henne några år senare på hopptävlingar i Mantorp när jag var hinderfunktionär. Sen dess inte sett henne men saknat henne massor!

Ville bara fråga dig om du har henne kvar? Finns hon fortfarande i livet?

Skulle va så kul och få höra nått om henne igen! :)

Mvh Natalie

Svar: Hej! Hade missat din kommentar och såg den först nu... Tyvärr så blev Sunny sjuk och man var tvungen att ta bort henne för drygt ett år sen... :-( Men innan detta så mådde hon bra och var otroligt fin och trevlig både att rida och i stallet <3
sara.blogg.se

Upp