Kusinträff på Notviken

Efter en mysig dag på stranden åkte jag och mamma på kusinträff hemma hos Ida (mammas kusin)
Dom bjöd på en jättegod middag som bestod av en greksallad och älgkött, och en somrig glassbomb till efterrätt. 
Sen spelade vi fotbollsmatch, tjejerna mot killarna, och såklart så vann tjejerna, och de beror ju självklart på att jag så "grymt bra" på fotboll.... haha! ;)
Hade iallafall en superkväll tillsammans med släkten och familjen!
Så grymt fin moster och mamma man har <3
Allmänt, Bilder | |
#1 - - emma:

hej fina du. hoppas allt är bra med dig!
jag har just nu en pågående frågestund på min blogg, eftersom att det är första gången någonsin jag har en frågestund så skulle jag bli jätteglad ifall du skulle vilja lämna en fråga i kommentarsfältet i inlägget "frågestund hehe!" tack på förhand.

ber så mycket om ursäkt ifall detta är en typ av kommentar du inte vill ha. MVH! kram

Upp