OSLAGBAR VECKA

  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna vecka har verkligen varit obeskrivlig bra! Jag har till största del stenderat dagarna med bästaste Moa i stugan och i stan. Vi har haft otroligt roligt, ätit god mat och fotat en massa.
 
(Bilderna är fotade med min Nikon D3100 och Moas Nikon D5100)
Allmänt, Bilder | |
#1 - - Jennie:

sv: Hej! jo det var först ponnyn vi hade bestämt oss för men hon gick tyvärr inte igenom besikningen, vad tänkte du? :)

Svar: Jag ska eventuellt ta henne på foder :) Men vad var det som var fel med henne?
sara.blogg.se

#2 - - Tove:

Hej! Tycker att dina bilder på bloggen får en ovanligt underbar färg! Mina bilder blir mycket mörkare, vilket jag inte gillar, är det något speciellt objektiv du använder eller något sånt? :) ♥

#3 - - lovisa:

Gud vad snygga bilder!

#4 - - Sara:

Så fina sommarbilder! Du är vacker :)

#5 - - Amanda:

Jättefin blogg och väldigt fina bilder!

#6 - - Emmelie :

Härliga bilder! :)

Upp