28 JUNI

Denna vecka har hittills varit väldigt lugn. Måndagen spenderades i stugan med Moa, vi bastade och satt uppe och pratade och skrattade till morgonen.. Hahahah.. Men som vanligt hade vi iallafall grymt roligt! Tisdagen bjöd på riktigt bra väder så dagen spenderades till största del vid vattnet där vi solade.
 
Igår var jag hemma och tog det lugnt nästan hela dagen. Passade bland annaat på att rensa och städa i garderoben. Sen tog jag även en lång promenad i solen med Milou vilket var riktigt skönt.
 
Idag har min dag bestått av packning eftersom att vi åker till stockholm tidigt imorgon, närmare bestämt klockan halv sju. Så de lär bli lagom jobbigt att stiga upp imorgon... Men å andra sidan så får jag en helg med shopping och mys med mami i huvudstaden :) Vet inte hur mycket jag kommer at kunna blogga därifrån men ska försöka fota en del!
 
 
Allmänt | |
Upp