SKOLAVSLUTNING 2013

 I onsdags så hade vi skolavslutning på Kulturenshus. Det blev en kväll med en massa tårar men också en mycket skratt och roliga händelser.
 
Dagen började med att alla 9:or samlades på Kulturenshus klockan 10. Där hade vi genrep och alla klasser fick sjunga igenom sina klasslåtar. Vid 12 när allt var klart mötte jag upp mamma på stan och vi gick till monki där mammas kusin jobbar som skulle sminka mig. Efter det for vi och köpte sushi och for hem och åt. Sedan började jag fixa mig och vid halv 5 skjutsade mamma mig tillbaka till Kulturenshus där jag mötte upp alla fina i klassen. Klockan 5 började skolavslutningen och vi var först att framföra vår låt, Hall Of Fame. Sen fick jag även en rolig överraskning när jag fick veta att jag fick stipendium för Bästa Examensarbete. Det kändes så grymt bra efter all tid jag lagt ned på det! :)
 
Efter avslutningen for vi alla tillbaka till skolan där vi först hade betygsutdelning och middag med lärarna och senare dans. Det var verkligen en jättetrevlig kväll även om det var otroligt hemskt att säga hejdå till alla fina i klassen!
Allmänt | |
#1 - - Stina:

Guuud va fin blogg!! :D

Upp